31 Aralık 2011 Cumartesi

YAŞAMA SEVİNCİ DAMARI ?

Bugünlerde yazasım gelmiyor.
Girip girip çıkıyorum bloggera .
Tam bir şeyler yazacak oluyorum , vazgeçip hepsini siliyorum .
Neşem yok .
Keyfim hiç yok .
Bu ikisi olmayınca yaşama sevinci yok .
Noluyor anlamıyorum ama bir şeyler hep ters gidiyor.
Birilerini mutsuz ettim ki ben de şuan mutlu değilim.
Gerçi benim hayatımın her döneminde bu depresyon sıtayla etkili olmuştur :)
Günlerdir okula gitmediğimden bir arkadaşım hayat damarlarından biri mi koptu ? diye bir mesaj attı geçen gün.Düşündüm galiba yaşama sevinci damarım koptu dedim .Bence gerçekten böyle bir damar var ve benimki ya tıkandı ya da tamamen koptu .Tıkansa yine bir şekilde açılır ama ya koptuysa ??


Neyse bugün yeni yılın başıymış galiba .
İyi bir yıl olsun 2012
Cıngılbelsler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder