14 Aralık 2011 Çarşamba

Çocukluğumun moda ikonu ŞÖHRET ...

Bugün ilkokul çağlarım geldi aklıma hey gidi heyy...
Eeee o günler hatra gelirde Atilla Taş 'lı okul danslarımız aklıma gelmez mi .
Düşünüyorumda şimdi o dansları yapmam için bana trilyon verseler yine de yaptıramazlar (İç ses hadi len diyor )Tamam abartmış olabilirim trilyon verseler değil dans etmek , kafamın üstünde bile dönerim :)
Neyse iç ses konuyu dağıtmasın .
İşte şimdi danslar komik gelse de o zamanlar o dansı yapmak için geberiyodum .Sınıfın havalı ve ebat olarak benden üç kat uzun olan kızı Şöhret 'e az yalaklık yapmamıştım beni de dansa alsın diye . Şöhret o zaman sınıf kızlarının başkanı hatta moda ikonuydu . Biz ezik kızlar olarak Şöhret 'i ulaşılmaz bi yere koymuştuk gözümüzde. Ama nasıl koymayalım ki bu kız çocuğun ilkokul ikiden beri düzenli olarak sevgilisi olurdu . Şöhretin sevgilileriyle maceralarını dinlemek en büyük zevkimizdi . O da bunu bilir artık bi yerlerinden uydurarak mı anlatırdı yoksa yaşarmıydı gerçekten bilemiyorum :)
Neyse bu kız çocukluğumda beni baya baya etkilemiş galiba bu kadar çok anlattığıma göre .
Ben Atilla Taş şarkılarıyla yaptığımız o müthiş dansları anlatmak istiyorum.Biz bu dansları genellikle tenefüs aralarında veya kırk yılda bir matematik işlemediğimiz beden derslerinde yapardık . (Beden derslerinde matematik işleyen lanet hocalar konusunuda bi ara işliycem )
Bu danslar yaklaşık on kız çocugunun karşıklıklı geçip akıl almaz hareketlerle Atilla Taş'ın nadide eserleri olan Kırmızılım , Oy Pembelim Pembelim gibi eserlerle yaptıkları figürlerden oluşmaktadır . Haa bu arada şarkılarda bu on kız çocugu tarafından söylenmektedir .Bu önemli ayrıntıyıda aktardıktan sonra şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim bütün okul da bu kızları izlemektedir .
Allah kimsenin çocuğuna böyle ağır travmalar yaşatmasın . Amin.
Yazımı burada bitirirken dans kariyerimede ilkokul beşte son verdiğimi söylemekten gurur duyarım .


Not : Şöhret denen zilli ilkokuldan sonra hiç uzamadı.Ama bu durum onu yıldırmadı hala yoğun bir aşk trafiği var .

Şu karikatürde armağanım olsun .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder