7 Aralık 2011 Çarşamba

Görmemişin blogu olmuş ...

Yazımızın başlığından anlaşılacağı üzere görmemişin bir blogu olmuş tutmuş günde 3546 kez yazmış konusu üstünde duriciiz .
Şaka tabi niye böyle bir konu üstünde duralım blog benim istediğim vakit istediğimi yazarım :)
Şuan itibariyle ne yazacağımı da bilmiyorum aslında. Çeşitli konulardan bahsedebiliriz yani bahsedebilirim diyecektim .
Mesela benim bugünlerde en çok rahatsız olduğum konulardan biri yere tüküren insan (!) türü canlılar.Yaşadığım yer en çok yere tüküren insanın bulunduğu semt galiba.Buranın havasından suyundan insanların tükürük bezleri haddinden fazla mı çalışıyor ya da manyakça bunu zevk haline getirmiş insan toplulukları arasında mı yaşıyorum bilemedim . Adım başı irenç bir görüntüyle karşılaşmak zorundamıyım veya zorundamıyız ha sevgili dostlar ? Bir de soğuk havanın etkisiyle donmuyo mu o iğrenç şeyler ööööüüüüğğğğ :))

Bence bu insanlara cezai işlem uygulanmalı ne biliyim gerekirse toplum önünde teşhir falan edilmeli o türükürükleri yalatılmalı ve daha bir sürü benzer işkenceyle bunların önünü alabiliriz :)

Neyse ya akşam vakti bu kadar midemizi bulandırdığımız yeter.Ben niye böyle bir yazı yazdım?Demek ki çok sinirlenmişim bana da yazık !

Hoşça ve dostça kalınız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder