6 Ocak 2012 Cuma

İyi ki yün çoraplar var.

Malumunuz Ankara'da yaşıyorum
Ve yine malumunuz Ankara çok soğuk Gerçi ben de çok sıcak bi yerden gelmedim ama bura ayrı bi soğuk. Çok fena .
O kadar fena ki evde tuvalete gitmeye üşeniyorum.Bazen ev çok soğuk diye okulda tuvalete girdiğim oluyor . Bu durum arkadaş çevremde saçma bulunsa da napabilirim çok üşüyorum.
Evin bu kadar soğuk olma sebebi ise öğrenci evi olmasından kaynaklı para yok pul yok doğalgazıda fazla kullanamıyoruz.
Eee bu durumda ben de manyak gibi üşüyorum.
İçime yün çorabımı giymeden dışarı çıkmıyorum.
Üstüme ne giydiğim önemli değil yeter ki yün çorabım içimde olsun.
Bugünler de kendime hiç bakmıyorum bi de.Bazen sokağa çıkınca lan ben ne giydim üstüme diye düşünüyorum.O kadar bakmıyorum yani.
Saçımı da halt edecek gibi kısacık kestirdim Tansu Çiller gibi dolanıyorum ortalarda.
Aman siz siz olun bu soğuklarda yün çorabınızı giymeden dışarılara çıkmayın.Çok üşürsünüz sonra.Demedi demeyin.Şimdi siz sıkı giyinmeyi aklınıza getiremezsiniz falan ben hatırlatayım insanlık öldü mü ?

Neyse saçma bi yazı oldu.Ok kib bay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder