20 Ocak 2012 Cuma

Ah bu şarkıların gözü çıksın !

Ya bu şarkıyı çok sevdim siz de sevin istedim.
Ve koydum.
Amaaaa burayı feysbuk profilinde döndürmek gibi bir amacım yok.
Şarkı şu ;
Söyleyen adam babamın oğlu değil tanımıyordum Bahadır tatlıöz adında bir abimiz.Şarkıyı söyleyen,yazan ve dahi klibini bile çeken şahıs.Yetenek fışkırtması galiba kendisi.Hem şarkı yaz hem söyle hem de klibini çek ve hepsini çok güzel yap.Bazı insanlar şanslı ve yetenekli.Kıskanıyorum onları (^_^)
Gerçi siz dinleyip izleyince ben kadar büyük bir tepki vermeyebilirsiniz.Ama ben pek bi beğendim.Böyle etkilenince unutamadığım bir kara sevdam var falan sanmayın.Yaram falan yok :) Ama sevdim samimi buldum.

Aman ne anlattım ha bu şarkıyı da Bahadır tatlıöz abimizin bedava reklamını yaptım.Demek ki insanlar iyi işler yaparlarsa mutlaka birileri tarafından farkedilirler.Sosyal mesajımı da verdiğime göre bitirebilirim :)

Dinleyin belki siz de seversiniz .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder