15 Şubat 2012 Çarşamba

Saçmalamasyon ve buna doyamamasyon...

Blogumu yeni açtığımda yazmak için o kadar hevesliydim ki anlatamam.İşin suyunu çıkarıp günde iki kez yazdığım bile olmuştu.Ama gelin görün ki şimdi ayda yılda bir bişeyler yazıyorum.Bu durumda şikayetçi değilsiniz bence :)Ben şikayetçimiyim onu da bilmiyorum.Ben yazamadığımdan rahatsızım aslında ya!Herşeye bir hevesle başlayıp sonra hemen sıkılmak benim hobim.Hayatımın olmazsa olmazı o kadannnn yani :)Adı üstünde ben mutsuz tavuğum hayattan zevk almam beklenemez diymiiii kızlağğğğ :)
Ya bu arada millet blogdan kanka oluyo biz de hiç hareket yok bir yorum bile yok üzülüyorum.İçinizden ne yazcaz sana panpa diyebilirsiniz.Demeyin.Yazın bence güzel olur yani.Hunharca yazışırız :)
Neyse yine saçmalamasyona doyamamasyon yaşadım kendi içimde.
Eyi günleeee ...:)


Altına işer öyle bakarsın işteeee.
Kendisü benüm yiğenüm.Diş fırçalamayı ve altına işemeyi çok sever.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder