25 Mayıs 2012 Cuma

SEV AMA KİMİ EN TATLI BİRİSİNİ

Buraya yazmayalı aylar olmuş.
Sebebi ise çok açık sıkıldım !
Başta da demiştim zaten ben maymun iştahlıyım her şeyden çok kolay sıkılabilmek gibi lanet bir özelliğim var.
Ve bu özelliğimden ben de çevrem de çok çekmiştir.
Değişmeyi bir şeylere sıkı sıkıya bağlanmayı o kadar istiyorum ki...
Ama hayatımın hiçbir döneminde hırslı olmadığım için bu özelliğimi değiştirmek için de bir çabam olmuyor,olamayor...:)
İnsanın kendinden memnun olmaması ne kötü bir şey bilir misiniz ?
Hep denir ya SEVMEYE ÖNCE KENDİNİZDEN BAŞLAYIN !
Sahiden işin özü bu.
Ben kendimi kabul edersem her şey bambaşka olacak eminim.
İşte başarmam gereken ilk iş bu.
Bu durum da benim canımı sıkıyor aslında.
Her şeyin farkındayım,ama harekete geçemiyorum.


O zaman önce kendimizi sevmekle işe başlıyoruz...
Gerisi gelecektir elbet...


Bu kadar da sevmeye gerek yok tabi.Bu narsistliğe giriyor :))))



Hoşça,dostça,insanca ve mutluca kalınız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder